Han åkte och kvar blev jag ;)

Vad har jag gjort sen i lördags?
Well, i söndags blev det lugnt. Var mest hemma men tog en sväng förbi Ida medans Kim var o spelade innebandy.

Igår åkte jag o Kim till stan. Åt på en jätte god restaurang. Grekiskt! Så himla gott det var. Sen var vi på bio o såg Righteous Kill.. ööhh.. kan inte säga om den va bra eller dålig. För i början var det bra men sen blev jag helt förvirrad i slutet så, jag säger bara.. -Ska ni se den, försök hänga med ordentligt i filmen :) Alltså hade vi ändå en jätte mysig kväll.

Och idag åkte min älskling till Åre. Eftersom han inte hade någonstans att bo här valde hans föräldrar att köpa en biljett till han. Kanske lika bra det. Där får han vila ett tag o söka jobb i egen takt, utan att ha mig tjatandes vid sidan av. Det har verkligen inte varit lätt den sista tiden men nu får vi väl bara hoppas på att allt kommer lösa sig.

Försöker hitta lägenhet via Blocket.se men det är inte lätt.. Fast jag ger ju inte upp heller. Har sökt på två stycken idag trots allt.

Så vad händer i veckan? Inte mycket. Nu har ju alla serier kommit igång igen så det blir väl att man är hemma de flesta kvällar. På lördag tänkte jag o syrran kolla lite i affärer o hon lovade att vi ska kika in på IKEA också.. jihuu! Har ju inte varit där på ett år eller nått..

Oj, dags att lägga sig.. märkte inte ens att mina föräldrar gått o lagt sig. Nu var det ganska mörkt i huset.. hihi..

-Någon som vet någon som hyr ut en lägenhet med inte så hög hyra? please, help me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0