"Flyttar"

Ja nu var det ju ett tag sen. Berättar bara lite snabbt om vad jag haft för mig.
I fredags var jag, mor o syrran o shoppade. Hittade jeans, skor o tröjor :) Sen hade L o C kräftskiva så vi spenderade ju hela kvällen där. Hade jätte skoj o det blev lite sent.
Jobbade 3 timmar på lördagen. Efter det gick vi till L o C. festandet fortsatte! Spelade kubb o hade riktigt kul. Så kom vi hem för att duscha o byta om. Skulle åkt med gänget till stan men bestämde oss att istället åka med mor o far till finska krogen. Där var det ganska lite folk o lite segt.
Igår var vi hos M typ hela dagen o kollade på film m.m.

Idag ska vi flytta till L. Fast han bor ju hos C så vi får hela hans hus för oss själva. :) Ska bli skönt med lite privacy. Och idag skulle en tjej på jobbet kolla upp om det finns nån möjlighet att jag o Kim kan ta över deras lägenhet eftersom dom ska flytta till hus. :) Vi håller tummarna!

Nu måste jag packa ner lite kläder o så.. Skriver mer när jag kommer hem en sväng igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0