En lugn o skön kväll..

Jag kom hem till mina föräldrar efter jobbet idag o fick en överraskning. Hehe.. Ingen hemma! Ringde till mor o hon sa att dom idag har åkt till Jönköping, på husvagns mässa. Så inatt ska jag sova i min egen säng. Och så har Kim varit hos L o C idag o kollat på fotbollen så jag har haft hela kvällen för mig själv. :D = njutit av "ledigheten".

Igår var jag inte på jobbet :( Spydde hela natten mellan mån-tis. Vete fan varför men tror det beror på skit-maten jag köpte på ICA. Usch.. för färdiglagade maträtter. Men som tur är har jag fått i mig lax o potatis idag med tzatsiki så jag mår super bra igen! :)

Sitter här nu o lyssnar på Natalie Oreiro. Vet inte hur jag lyckades hitta henne på youtube. Efter att ha lyssnat på några låtar med henne hittar jag en låt som jag lyssnade på för många många år sen. Det var den där tiden det! hihi.. Sånna minnen man får va! Älskar spansk musik o här får ni låten:

 

Någon som vill översätta lite? :)

Iaf.. så vad har jag mer haft för mig? Jo, drömt varje natt om att vi fått en lägenhet o flyttat. Tack vare dessa drömmar har jag fått massa inspiration till inredningen. Men vart fan ska jag få tag på en lägenhet NU? Har sökt en massa nu men det är ju såklart kö-system dom går efter så min tur är väl om 50 år. :( Längtar så mycket efter eget nu.. Inte nog med att ALLA håller på o flyttar. Gör dom inte det så håller dom på o inreder sina hem istället. Jag vill, jag vill!!

Och snart fyller mosters lilla prinsessa år också. Hon blir två år. Oj, så tiden går fort o sötare blir hon för varje dag. Kom att tänka på när jag syrran, Kim o Cassie var i affären förra veckan. Hon fick ju en liten kundvagn som hon fick gå med. Och när syrran gick iväg för att hämta något sa jag till henne att -Nu väntar vi här på din mamma! Ja, då står hon där så snällt o väntar. Hur många barn gör det? Och sen innan det var lägg-dags för henne, springer hon först till toan för att få borsta tänderna och byta blöja. Den lilla gullungen är ju en riktig stjärna!

Nä, nu får det räcka för idag!

PS: Wow.. hittade en till låt som jag lyssnat på då för länge sen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0