Sushi och bio

Igår åkte jag ju till Collin på hennes jobb. Höll henne sällskap i många timmar. Sen kom syrran med Cassie också o vi åt lite glass. När hon sen stängde butiken körde syrran oss till stan. Där träffade vi hennes kille o gick till ett Sushi-ställe. Det var första gången jag smakade på det och det var ju jätte gott. Efter det gick vi till bion o hämtade ut biljetter till Tropical Thunder. Vi hade över en timme på oss innan det skulle börja så vi gick till Vallgatan (café) och tog en fika. När det var dags för filmen märker vi att det blixtrar jätte mycket ute, konstigt! Och filmen var ju riktigt rolig. Var länge sen jag skrattade så mycket till en film. Efter bion ser vi att det fortfarande blixtrar ute. Men dom åker hem o jag har typ en timme kvar till bussen. Men köpte en tidning så tiden gick ju ganska fort ändå. Väl hemma ser jag en liten snöhög vid huset. What? Hehe.. Idag berättade mamma att det har kommit lite snö igår.. Vadå klimatförändringar?!

Nu ska jag ner till affären och köpa oxfilé och ugnspotatis.. ska äta middag med familjen ikväll. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0