Skvaller och Halloween

Igår satt jag ju med min blogg halva natten o försökte få iordning. Den blev väl ok?

Idag åkte jag till Jo o hälsade på. Det blev en massa skvaller om det ena o det andra o det var jätte kul o träffa henne igen. Var där i flera timmar o sen åkte jag till Buttericks. Hm.. Så fullt med folk så jag kom inte ens upp till övervåningen där alla dräkter finns. Så jag får köpa en dräkt här hemma på ICA. hoppas dom har det jag vill ha. :)



Ja, alltså jag ska ju ha Halloween fest hemma på fredag. Kommer inte så jätte mycket folk men kul kommer det bli. Och alla MÅSTE klä ut sig ordentligt för annars är det ju ingen mening med festen. Så skulle någon komma utan att ha klätt ut sig, så tyvärr kommer han/hon inte in. Och det blir ju tråkigt att åka hela vägen hem sen. Men sånna är reglerna o följer man inte dom så får man skylla sig själv. hehe.. PS: Ett lakan duger ej!!
Jag kommer bjuda på massa plock mat o bål.. måste hitta nått bra recept bara. Sen ska jag pynta en hel del med halloween grejer o ska försöka komma på lite läskiga lekar också.. hihi..

Nu är det dags att planera lite innan Greys anatomi börjar, ni missar inte den va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0