Sådärja...

Idag har jag varit hos Anne o hälsat på. Vilken tur jag hade för så fort jag kom innanför dörren bjöd dom på mat :) Det var jätte gott! Sen gav jag Elina hennes presenter. Men födelsedagskortet intresserade henne mest.. hihi.. Hade köpt ett pyssel o bäddset. Sen satt vi o fikade lite o sen visade jag Anne hur man använder Windows Media Player. Hoppas du förstod nått, kändes som att jag bara slarvade o visade för fort. Men du fixar nog det. ;)




Sen var det dags att åka hem så barnen skulle få sova o att jag skulle hinna hem för att se Desperate Housewives. Och nu tänkte jag fixa lite med min design för nu är det ju inte alls speciellt fint.. hihi..

Tack för idag Anne o resten av familjen. Vi ses snart igen.

PS: Grattis till A som fyller år idag, vet inte om han läser min blogg men måste ju passa på ändå. :) Hoppas du får festa till det lite i helgen iaf. ;)


PS 2: Jag kommer inte in på min msn pga att datorn har uppdaterats. :(

Kommentarer
Postat av: anne

hihi...

2008-10-22 @ 09:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0