Så var det redan fredag

Vad har jag haft för mig i veckan då?
Well, i onsdags var jag på Ullared med Babe. Vi hade skit skoj. Men oj.. vad mycket pengar det gick. Jag som bara skulle kolla på en vinterjacka, köpte ändå en massa. Det blev en vinterjacka, två t-shirtar, mysbyxor och myströja, julklappar och presenter. Allt gick på 1600kr. Hihi.. Men nu har jag iaf kläder. Sen när vi kom hem, tog jag en snabb-dusch o sen skulle vi på en föreläsning. De startar ett nytt företag här i Nödinge så jag passade helt enkelt på att följa med Babe. Fast det var verkligen inget för oss så vi gick i pausen. När jag kom hem, hade ju morbror kommit så vi satt bara o snacka resten av kvällen. Igår blev jag säng-liggandes hela dagen. Mådde riktigt illa. Vet inte riktigt varför så igår var det inge bra dag iaf. Nu väntar jag på att klockan blir 11.15 så jag kan ta bussen till stan. Ska ju på ansiktsbehandling. Och sen när jag kommer hem ska vi ha middag hela familjen. :) A frågade mig igår om jag ska med o festa idag så får se hur det blir med det ikväll. :)

Nu ska jag ta på mig mina kläder o sega mig till busshållplatsen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja A frågade :) hoppas hoppas!!

2008-10-17 @ 10:59:00
Postat av: anne

mistä tulee sanomista ja keltä?

2008-10-17 @ 15:49:17
URL: http://lyckligmamma85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0