Oj oj vilken dag..

Som sagt var jag i stan med Anne idag + hennes två små söta. Jag fick kolla lite på skor först men hittade inga. Sen letade vi efter presenter. Hon till sin dotter och jag till min systerdotter. Var först på BR.. hittade inget där. Så vi åkte till Backaplan. Där var vi på Toys ´r us i bara en och en halvtimme.. haha.. Pillade verkligen på allt. Gick igenom alla leksaker o försökte hitta de rätta. Jag hittade min ganska snart men Anne hade lite svårare med att bestämma sig. Men vi fick köpt en del ändå. Och så köpte jag Alfabet/Scrabble spelet. Yeii.. Gillar det spelet väldigt mycket, trots att jag bara spelat det två gånger o förlorat båda gångerna.. hehe..

Förhoppningsvis får jag åka hem till Anne imorn istället så jag kan passa lill-tösan under tiden hon fixar o donar hemma.
Själv ska jag göra en storstädning på mitt rum på fredag (hehe.. att det där fortfarande kommer ur min mun.. som 26-åring) För att då ska vi ju ha kalas här för Cassie. På lördag har Anne kalas för Elina men jag vet inte om jag vågar gå dit då.. !?

Nä, nu ska jag äta något litet o sen börjar ju Grey´s anatomy.

Kommentarer
Postat av: anne

uskallat sä :) heheheheheee....

2008-10-08 @ 21:13:57
URL: http://lyckligmamma85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0