Och så var det måndag igen

Helgen har varit riktigt fartfylld.
I fredags åt vi middag här hemma o senare på kvällen åkte jag, mor, far o morbror till Kungälv. Var där på Combi o det var ovanligt mycket folk där. Sen åkte vi till karaoke-baren så min morbror skulle få sjunga lite. Där var det också gott med folk. Hade det jätte kul o pratade med massa roligt folk. :)

Sen var det ju dags för kryssningen i lördags. Var lite seg när jag vaknade men lyckades piggna upp o träffade alla på Centralen. Väl på båten öppnade vi varsin cider o spelade öl-spelet. Sen sprang vi fram o tillbaka på Taxfree för att Anne kom på att vi ska köpa små presenter till varann. Tack så mycket till er för mina fina presenter. :) Så var vi en sväng på "land". Då menar jag att vi bara gick till hamn-affären o köpte lite flaskor med alkohol. Och tillbaka till båten direkt. Sen var det ju lite mer party på båten. Det var ett gäng killar som körde charader o det var ju lite kul. Och istället för att åka hem sen, åkte vi till J o fortsatte festa. Efter ett tag där åkte vi till karaoke-baren. Jag har inte så mycket minnen från det men kul hade jag :)

Tack för en riktigt kul resa!

Och igår var jag ju bara hemma, kollade på tv, käka pizza o bara njöt av att det var söndag.. hehe..

Idag har jag inte gjort nånting. Mamma är barnvakt åt Cassie så jag har tittat på lite tecknat med henne o så var jag en sväng förbi Babe för en stund sen o betalade mina tupperware grejer som jag ska få imorn. :)

I veckan ska jag:
Träffa Jo o hennes lilla grabb.
På möte med arb.förm.
Sen vet jag inte vad jag ska göra på fredag. Om jag ska med Babe o gänget till stan eller om det blir 30-årsfest. 
Annars blir det nog lugnt för nu har man ju inte så mycket pengar kvar. :(

Och nästa vecka ska jag jobba. :D 

Kommentarer
Postat av: J

Tack själv för en trevlig resa. Jag hade också kul. Ha en bra vecka.

2008-10-27 @ 16:53:07
Postat av: Jossan

Hej!

Roligt att ni hade skoj :-)Du kanske träffade sambon min då på kareokebaren, han var tydligen där i lördags också!

Ha det gott//Jossan

2008-10-28 @ 07:40:07
URL: http://www.jozzan.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0