Lycklig!

Idag väckte mor mig o jag bestämde mig för att följa med henne ner till torget för att handla lite. Det var ju inte så dumt för vi gick in på Lindex. Och jag fick köpt lite kläder med. :) Som ni ser på bilderna här nere.
Och när vi var i mataffären får jag ett samtal från "chefen" på Hemtex. En tjej ska sluta jobba där så jag får ta hennes tider. Hur länge vet jag inte men isf börjar jag v.46. :D Jag är sååå glad!
Nu har jag mest försökt leta efter lägenhet o ska börja telefon-terrorisera våran Hyresförening så om man får lägenhet här i närheten. Dom har tydligen ingen kö-system så det gäller ju bara att jag tjatar på dom.

Jag är så glad! Allt börjar se lite ljusare ut nu.


Kommentarer
Postat av: anne

kivaaaaa ku saat töitä!!!

2008-10-14 @ 21:43:30
URL: http://lyckligmamma85.blogspot.com
Postat av: anne

hmm missäs oot... et vastannu viesteihin etkä oo uppdaterannu :(

2008-10-16 @ 09:34:52
URL: http://lyckligmamma85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0