Jag blir så less

Här fixar jag en fest tills på fredag och planerar massa roliga lekar, drinkar, dekorationer o kläder. Och vissa säger att dom inte kommer för att man måste klä ut sig. Grow up people! Hur kan det vara så svårt? Vad är det som gör att ni inte vågar klä ut er? För en gångs skull kommer jag fixa en ordentlig Halloween fest o folk fegar ur. Jag kan inte mer än skratta dom i ansiktet -HAHAHA!! Men ni ska komma ihåg att det här är fan sista gången också.

Så var det med det...

Själv ska jag iaf klä ut mig o ha så jävla kul.. om så ensam.




PS: Jag begär inte att ni ska betala tusenlappar för en dräkt.

Tjejer:
ta på dig en minikjol, en lång klänning eller vad som helst.
Rött läppstift o lite svart runt ögonen. Fixat!
Killar:
Gamla byxor med hål i, söndrig skjorta.. något gammalt bara.
Lite röd färg på kläderna. Inte så svårt.

Kommentarer
Postat av: anne

you are not alone..... //"witch"

2008-10-29 @ 22:10:23
URL: http://lyckligmamma85.blogspot.com
Postat av: S. T.

HAde kommeit om jag hade kunnat. Det hade varit roligt. Men vi får festa en annan gång. Lycka till med festen ikväll. KRAM

2008-10-31 @ 18:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0