Igår och idag

Igår var jag på krogen här o käkade lunch med syrran. Träffade C där för hon har tydligen börjat jobba där. Pratade lite om vi ska hitta på nått i helgen. Senare när syrran slutade jobbet åkte vi till Backaplan o kolla i affärer. Och sen åkte vi hem till dom. Jag fick göra lax till mig o syrran gjorde pasta till sig. Sen kom Toni, far o morbror. Jag tänkte att jag skulle stanna där för att kolla på Grey´s anatomi men så fort far hade åkt så säger dom att dom ska se på Efterlyst. Schysst, kunde ju åkt hem o sett på den. Där satt jag sen i en timme o surade tills det var dags att ta bussen hem. Somnade ganska sent för jag har nu kollat på Beverly Hills på tv400. :)
Idag åkte jag med mor, far o morbror till IKEA men det blev en snabb visit. Fick med mig tre stora doftljus iaf. Sen var jag o mor o handlade i Coop o jag fick 4st filmer. :D *big smile* Dessa blev det:



Och så kollade jag på Sex and the city filmen nu. Guuuud, vad bra den var. Man fick verkligen skratta o gråta som alla sagt. Kom nu på att jag är som Carrie o Kim är som Mr.Big. I början har det varit katastrof men nu börjar det ju bli riktigt bra. Och inte nog med Samantha, Miranda o Charlotte. Dom tjejerna är som tre av tjerna i mitt liv *nämner inga namn*. Påminner om vad dom tycker eller har tyckt om Kim. Hoppas mitt liv blir lika bra som filmen. Eller något åt det hållet iaf.. hehe..

Nä, nu ska jag o mamma spela Alfabet (igen) o sen ska jag se på filmerna.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej, hej!



Jag vill också sex and the city filmen... Ska se till att få hem den!

Hoppas du får en trevlig helg//Jossan



Ps. Kan du hälsa Anne att man inte kan kommentera i hennes blogg.. Tack :-)

2008-10-24 @ 09:41:17
URL: http://www.jozzan.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0