Idag och resten av veckan

Här har jag nu suttit i måååånga timmar. Letat efter lägenheter, pratat med min älskling, läst en del bloggar. Och att tiden går så fort gör abslout ingenting. För idag är det ingen dag jag vill minnas.. haha.. Eller rättare sagt, det här var en helt onödig dag i mitt liv eftersom den inte gett mig något. Men förhoppningsvis blir det bättre väder resten av veckan så man kan gå utanför dörren.
Pratade med Babe på msn förut o hon sa att hon kanske ska till Ullared imorn. Och såklart åker jag ju gärna med för det var ett tag sen man var där o det är inte varje dag vi ses heller.
Sen vet jag inte riktigt vad mer jag ska hitta på i veckan. Vet bara att jag ska på ansiktsbehandling på fredag. Åh.. det ska bli riktigt gott. Fast man kommer ju inte vara sådär jätte vacker i ansiktet efter det men what a heck. Om jag bara sköter min hy nu så kommer det bli fint. :)

Fick ju iofs ett samtal tidigare som gjorde mig glad. ;) Men jag hittar inget om klädaffären på nätet.. :( Tack för tipset ändå.

Nu ska jag sätta mig ner o kolla på tv o hoppas att det kommer något bra.. hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0