Helgens bravader

I fredags åt vi ju middag med familjen. Det var super gott med potatisgratäng o kotletter. Massa vitlök i allt. :) Sen körde snälla syrran mig till Anne o resten av gänget som redan var i full gång. Men jag kom ju med sen också i öl-spelet. Efter en massa kalasande bestämde vi oss för att åka en sväng. Var på karaoke-baren 5 min innan det stängde så jag köpte med mig lite cider o åkte hem sen.

lördagen försökte jag ju sova men det var inte lätt eftersom dom började med renoveringen av toaletten på övervåningen. Så upp o hoppa o laga mat till alla. Det blev en köttgryta (typ) o egen-gjorda klyftpotatisar. :) Sen spelade jag o mor Alfabet men denna gång gjorde vi så att vi skulle hitta på namn ist för ord. Vilket inte var så lätt o mor vann med ett poäng. :) Sen var det dags att göra iordning sig o vi åkte till Göta för att Sanna sjöng där. Det var inte så jätte mycket folk men vi hade det trevligt iaf. När det var slut åkte jag med Sanna till en bekant till henne. Där sjöng dom karaoke medans jag höll på att somna pga att jag inte fick sovit så mycket på morgonen. Vi sov över där o jag somnade ganska fort.

söndagen bestämde vi för att åka o käka kebab-tallrik i Rannebergen så vi stannade bara till lite snabbt hos mig så jag kunde duscha. Och oj.. så gott det var med kebab. Så hämtade vi upp hennes kille o åkte vidare hem till dom. Så mysig lägenhet dom har nu o tapeterna i sovrummet gav mig en liten idé till hur jag sen vill ha det. :) Efter ett tag var det dags att åka hem för att jag skulle ju till Babe på Tupperware party.. hehe.. Ja, faktiskt, så köpte jag lite grejer. Snackade lite skit med Babe innan jag sen gick hem o lade mig i sängen.

Men jag har sovit otroligt dåligt inatt. Drömde att det var en kille som ville knivhugga mig så jag försökte gömma mig för han men när han väl hittade mig, högg han mig i magen o jag fick åka till sjukhus. Har faktiskt en gång innan drömt om att bli knivhuggen o jag fattar inte varför. Sen var det massa annat konstigt jag drömde om resten av natten o till slut ville jag inte mer så jag gick upp.

Idag hade jag tänkt åka över till Anne men det blev så sent o det här skitvädret vill man ju inte gå ut i. Så det får bli en annan dag. Och vad jag ska hitta på idag har jag inge aning om så det blir väl att man sitter här o ugglar.

Kommentarer
Postat av: anne

jahas ei ole viel tapahtunu mitää täälä... hihi

2008-10-21 @ 21:49:44
URL: http://lyckligmamma85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0