Helgen:

Ja, i fredags var det ju kalas. Cassie fick massa fina presenter. Och efter att gästerna hade gått spelade vi Alfabet. Fast det var ju inge kul för syrrans kille tog ju alla poäng. Hihi.. Jo, klart det var kul ändå.  
Så på lördagen låg jag i sängen hela dagen, hade smakat på cider i fredags o mådde ovanligt dåligt av det. Fast sen åt vi middag med familjen o jag började må lite bättre. Tog en dusch o ringde till C o L. Dom hade lite fest hemma så jag åkte bort till dom. Det var jätte trevligt, vi snackade o skojade hela natten. Tills jag somnade där.. hehe.. Och igår var jag hos dom hela dagen, vi kollade på 5 filmer och käkade pizza. Var inte hemma förrän kl.20 o sen gjorde jag inte så mycket mer.
Och inatt sov jag dåligt o vaknade inte förrän halv 1. Usch.. att sova så länge känns inge vidare alls men det e ju inte så konstigt att jag inte ville gå upp tidigare heller, för det är ju sånt skitväder ute.

Idag ska jag iaf ringa om lägenheten. Hoppas, hoppas! :) Och sen ska jag bara lata mig för det finns inte så mycket mer att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0