Härligt

Det var gott o basta men kunde inte göra det så länge. Mitt hår färgade av sig till bänken. Trots att jag tvättade det två gånger med shampoo så färgar det röda av sig fortfarande. :( Men men..

Imorn ska jag åka o hälsa på Anne. Det ska bli kul. Har ju inte setts på ett tag igen o nu får jag se hennes nya lägenhet. Och innan det ska jag nog ta en liten promenad med Babe o Ida. :)

Nä, nu ska jag göra en bild-video med Cassie. Om jag lyckas bra med den kommer ni också få se.

Natti natti.

Kommentarer
Postat av: anne

jajamen.. soittele tai viestittele ku heräilet ni sovitaan jotain.. mul on kyl paljon tekemistä täälä ni olen ainaki kotona puh.. hehe..

2008-10-07 @ 22:41:09
URL: http://lyckligmamma85.blogspot.com
Postat av: GM

Godmorgon.



Hoppas du får en bra dag, händer det något speciellt? :)



Ha det så bra.

2008-10-08 @ 09:12:37
URL: http://garbomannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0