Film, glass o godis

Syrran frågade mig efter att hon slutat jobba om jag ville följa med hem till henne o det kunde jag ju göra. Så vi lekte lite med Cassie o efter att hon somnat kollade vi på film. Det blev ju "Dagboken". Gillar filmen jätte mycket men man ska inte kolla på den allt för många ggr för man blir faktiskt lite trött på den.. he he.. Under tiden käkade vi glass med banan o jordgubbar, smakade på nån äcklig cider hon köpt i affären och så hade jag min stora djungelvrål påse med mig. -Ja, tack för alla kalorier! Nu räcker det för flera veckor framåt. Och efter filmen åkte jag hem, för mamma är ensam hemma och jag vet att jag ändå inte skulle kunna sova om jag sov över hos dom.

Så vad ska jag hitta på imorn? Hälsa på Jo kanske.. hmm.. får ta o ringa henne imorn :)

Nu ska jag ta en dusch, kolla på en film o förhoppningsvis sova. Inatt hade jag jätte mycket mardrömmar och en dröm var så jobbig så jag vaknade helt svettig o med tårar. Hoppas bara att personen i fråga drömmen handlade om mår bra.

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej!

Jag och Anne känner inte varandra så väl, hon jobbade som timvikarie på mitt jobb i hemtjänsten ett tag, är däremot kompis med Anne´s kompis Jenny.

Vi bor i Ytterby/Kungälv men innan vi flyttade ihop bodde Jim i storås o jag i lövgärdet. Jim känner Anne´s sambo sen många år tillbaka!

Ibland sviker minnet när man är ute o festar fniss



2008-10-28 @ 12:15:38
URL: http://www.jozzan.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0