Dags att uppdatera igen.

Det har varit några sömnlösa nätter nu det senaste. Men annars är det väl okej. Men nu ska jag berätta vad jag haft för mig.

I fredags hade vi då middag hemma. Mmm.. Oxfilé o ugnspotatis.. Tidigare hade Babe ringt o frågat om jag ska komma till stan. Så jag o syrran tog en taxi till stan efter middagen. Hamnade på Respekt, där Babe var med sitt gäng. Alla var ju på G o det var skoj. Fast vi var hemma redan vid 2 tiden.

Så på lördagen var jag mest hemma o bara tog det lugnt. Kollade på alla möjliga program på tv. På kvällen bestämde jag o mor oss för att vi skulle till finska krogen. Så jäkla lite folk o tråkigt. Vi åkte till karaoke-baren..hehe.. Där var Nysä (Anne hade fått åka hem av nån konstig anledning..hihi). Jag sjöng lite med Nysä.. oopsi.. Men kul var det.

I söndags latade jag mig bara på soffan o kollade på tv. Gjorde inget speciellt.

Igår däremot var jag i stan med syrran, Toni o Cassie. Vi köpte lite grejer till kalaset. På fredag blir lill-ängeln 2 år! Sen åkte jag med hem till dom o åt tacos.

Idag har jag inte gjort nått, var bara en sväng på stan med syrran för hon skulle lämna lite grejer. Jag borde gå till arb.förm för att få en underskrift så jag får pengar och sen hämta moppen som fortfarande står uppe vid huset.

Ja, så var det väl med det.. Känner mig lite irriterad nu pga att datorn segar så jag skriver mer senare

Kommentarer
Postat av: anne

Dilba - I'm sorry se oli laulu minkä laulois hahahaha

2008-10-07 @ 15:43:58
URL: http://lyckligmamma85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0