2 år

Idag blir mosters lilla busa 2 år! Att det gått två år sen jag fick ett samtal från din mor, när hon fortfarande var snurrig efter narkosen o skulle förklara att det har kommit en liten Casandra till världen. När jag sen kom o träffade dig. Du var så liten o nätt. Jag blev så glad av att se dig, tänkte att det kommer bli ett äventyr resten av mitt liv att få se dig växa upp. Och oj, vilken fin flicka det har blivit av dig nu. Du har vuxit o är en riktigt glad o busig tjej. Jag måste vara ärlig, det är inte bara du som får lära dig om hur världen funkar, utan jag lär mig varje dag något nytt med dig. Jag är så stolt över att vara moster till en så söt tjej. Vi ser nog båda fram emot att du ska få kusiner, men det kommer senare.. ;)




Grattis Casandra på 2 årsdagen!


Idag gick jag inte upp förrän halv 1. Eftersom jag satt uppe hela natten o gjorde bild-videon till Cassie. Den blev jätte bra och nu spelas den om o om igen på Tv:n. Idag har jag bara mest städat mitt rum o fixat o donat. Tyvärr kommer det bara 5 st gäster till festen (av 20 pers). Men det är ju bättre än inga alls. Blir en hel del smörgåstårta över som man får äta resten av helgen.. hihi..

Nä, nu ska jag ut på en rööki o sen fixa iordning mig. För om 2 timmar blir det kalas!

Kommentarer
Postat av: anne

saitko littaa tänne sitä videoo?

2008-10-10 @ 23:29:10
URL: http://lyckligmamma85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0