Trött och nervös

Shit.. jag kommer inte kunna sova inatt, trots att jag är riktigt trött nu. Jag ska ju jobba ensam i butiken imorn. Men visst, det är ju bara 2 timmar men det kommer säkert jätte jobbiga kunder just då. Jag har ofta den oturen att när jag står i butiken o kan "hjälpa" någon. Ja, då är det ju frågor om sånt jag inte riktigt kan.

Usch.. vad är det jag säger? Jag kommer fixa det galant, eller? hehe.. Det får bli som det blir.

Idag har jag pratat mycket med Kim i tel. Försökte komma fram till lite grejer men det gick inge vidare för det blev mest prat om kiss o bajs.. hehe. Stackarn hade fått jobba på renhållningsverket idag. *skrattar - skadeglädje*

Vad mer? hmm.. Jag vill gifta mig. Eller rättare sagt, jag vill ha ett bröllop. Ett bröllop som jag alltid drömt om. Satt o kollade på nått bröllops program på tv 400 förut. Om rika (äckligt rika) par som gifter sig. Visst är det mycket överdrivet. Själv skulle jag nöja mig med:

Vinter bröllop uppe i norra Finland
En klassisk vit bröllopsklänning
En fin vit päls jacka (ej äkta)
En vit tårta med jordgubbar och choklad
Hundspann för alla (till kyrka, från kyrka till festen)
Alla mina nära och kära på plats
Massor med god mat (rökt lax, renskav m.m.)
Festen ska vara i en riktigt stor kåta.


Bröllopsresa: Florida eller Bahamas

Är det något som fattas? Ja! En man.. hehe..

Hur skulle ditt bröllop vara?

Dags att sova..

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0