Tråkig blogg

Satt här nu o kollade lite på andra bloggar.. och det jag känner just nu är att min blogg är riktigt tråkig. Jag har inga bilder, inget vettigt att skriva om.. bara om vad jag gör nuförtiden.. och visst.. min blogg är som en dagbok för mig själv (och dom som vill läsa den) men det borde ju finnas lite vettigare saker att skriva om?! Eller iaf att jag kunde lägga in lite bilder som gjorde det trevligare.

Problemet är att Kim har min mobil uppe i Åre (den med 5mpx kamera). För den jag har använt det senaste (2mpx kamera) har gett upp sitt liv. Den vill helt enkelt inte bli full-laddad. Inte ens halvt. Det är nått fel på den helt enkelt. Jag har kramat om den, sagt snälla saker till den och t.o.m slagit den i bordet men ingenting hjälper. Så mobilen jag använder nu är en gammal (stenålders) Nokia 3310 (utan kamera). Haha.. MEN.. den vill inte heller alltid funka som jag vill. Även om jag har laddat den hela natten, lägger den av ibland så den behöver startas om eller har dåligt batteri efter ett samtal..

Tyck synd om mig.. Ingen ska behöva lida så mycket som jag gör. ;)

Därför blir min blogg så himla tråkig också. Hade jag haft min älskade.. vilken modell det nu än va (det är ju inte så att man är 16 år och vet allt om mobiler)  så hade det blivit bilder av allt o lite till.. Men ha tålamod, Tanja (och ni andra). Snart får jag min mobil tillabaka. :) Om jag inte köper (får) en ny helt enkelt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0