Tja!

Jag gick upp kl. 13 idag. Var så himla trött eftersom jag inte sovit så mycket de tidigare nätterna. Och nu borde jag göra iordning mig för att åka och kolla på lägenheten i Partille. Men jag är så himla seg idag. Och inte nog med det så skulle det behöva dammsugas här hemma. Ser förjävligt ut. Men men.. en sak i taget. Och det blir ju mat nu först. Vet inte vad jag egentligen ska laga men det blir väl korv o makaroner..

Jo, jul-middagen.. hmm.. det beror ju på hur det går med lägenhet o så. Har vi fortfarande inte fått nått då så blir det jul-middag den 5:e dec. här hos mina föräldrar. Mer info om det kommer senare men se nu till att vara fria den dagen för det är då isf det gäller och jag vill ha med just dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0