Stressigt o krångligt

Det är två av dagens ord för jobbet idag.

Först kändes det som att det var första dagen på jobbet på flera månader (trots att det bara gått en vecka sen jag jobbade sist). Jag stressade upp mig helt i onödan hela tiden när jag stod i kassan. :( Och om inte det var nog så, när jag sen ska stå där ensam de två sista timmarna....... börjar datorn/kassan krångla. Den bara lade av! Hjälp! Men som tur var kunde jag ju ringa till chefen o hon hjälpte mig ur knipan. :D shit, vilken dag..hihi.. Men trots allt strul så gick det bra.

Nu borde jag börja städa. Uscha.. Det ser förjävligt ut här o om Jo kommer imorn med sin son så måste jag ju städa så han inte behöver äta dammråttor :)

Skriver väl mer sen då.. Har ju inget liv igen.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0