Seg dag

Idag har tiden gått så himla sakta. Och det känns som att jag inte fått något gjort. Trots att jag fick klart almanackorna. Och sen var vi ju och kollade på lägenheten. Den var riktigt mysig. Ett stenkast från Skandinavium och Bergakungen (bion). Pappa är väldigt sugen på att köpa den. Men min kära mor är ju svårast i stan så får se hur det blir med det. Annars skulle han kunna köpa det redan imorn o sen skulle inflyttningen ske inom en vecka. :) Så nu kan jag inget annat än hålla tummarna o slinka in lite kommentarer om det. För det hade verkligen varit en dröm som gick i uppfyllelse.

Nu ska jag kolla lite på tv, duscha o  sen lägga mig (inte första ggn ni hör det). För imorn börjar jag redan kl. 8.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0