Satans skrivare!

Här har jag nu suttit i tre timmar och försökt få igång min skrivare. Men ingenting funkar. Det är nått fel med "kommunikationen" mellan datorn och skrivaren. Åh..

På jobbet gick det jätte bra idag också. Men det var lite segt. Tiden gick inte lika fort som vanligt. Och så kan det hända att jag får jobba kvar efter nyår. *håll tummarna för mig*. Ska prata med chefen om det på fredag när jag ska jobba igen.

Imorn är jag ledig o jag ska med mor o far och kolla på en lägenhet som dom kanske ska köpa. En trea i stan. Och om det går som planerat så kan jag o Kim bo där under tiden tills dom får sålt huset. Men det är inget bestämt..

Ja, det var väl allt.. nu måste jag ta en dusch innan dom går o lägger sig. Jag som blivit van vid att duscha typ 2-3-tiden på natten.. hehe..

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0