Sååå trött

Inatt sov jag typ ingenting. Hade konstiga drömmar och hostade halva natten typ.

Idag började jag jobba kl. 9. Men oj vad den där timmen gick fort innan vi skulle öppna. Hann inte göra nått. Sen stod jag i kassan resten av 5 timmarna som jag jobbade. Men det var bara kul, nu vet jag att jag kan kassan. Kan allt förutom att jag är lite krasslig med att värva kunder men det ska jag nog fixa snart. Och allt funkade problemfritt.. förutom..
Jag skulle ge tillbaka 50 öre till en kund men när jag trycker för att öppna kassan och ska ta upp 50öringen så ser jag att det helt plötsligt står "Åter: 1435kr".. ööhh.. what? Men som V sa så hade hon faktiskt samma problem igår så det var nog inte mitt fel utan kassan som fick sig en flipp. hihi..

När jag kom hem hann jag lyssna på hög musik i en timme.. sen kom mina föräldrar hem. Nu är man inte lika fri längre, men på ett sätt känns det bara skönt.. jag kommer få riktig "mammas mat".. :)

Pratade med syrran tidigare. Hon ska ju på julbord med företaget i helgen. Dom ska till Öland så hon undrade om jag ville vara hos henne från lördag-söndag. Jag ska få julpynta hemma hos dom. Det ska bli gott och göra något helt annat än bara sitta här hemma framför datorn. :D

Och på söndag ska jag på dop. Jo´s pojk ska döpas.. Det ska bli himla trevligt.

Jo, just det. Det blev inget med huset. När jag varit där i söndags kändes det inte alls lika bra längre. Kollade mer noggrant och man fick ju se alldeles för mycket.. Så det blev ett nej på det.

Far har lovat att hjälpa oss att hitta en billigare lägenhet. Undrar hur det kommer gå för vi vet att vi skulle trivas bra i Johanneberg trots den höga hyran. Men men.. Deadline är iaf 1 jan. För Kim har fått ordnat med jobb här i Gbg och slutar i Åre till julen.

Nä, nu ska jag ta och kolla lite på blocket.se. Finns så många intressanta lägenheter men alla har så höga hyror. Men förhoppningsvis hittar vi något snart. För jag har sååå mycket planer på inredningen.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0