så kär

Såg älskling senast för bara en timme sen
och det känns redan som en evighet.


Detta har jag gjort sen jag skrev sist:


Fredag: Syrran, Toni o Cassie kom hit för att hålla mig sällskap. Vi lagade tacos o kollade på tv. Sen fick jag för mig att gå ut iaf. Så jag var lite här o där. :)

Lördag: Vart ju lagom seg på morgonen så jag orkade inte möta min älskling på stationen utan han kom hit direkt. Vi gjorde lite mat o han var ju också trött efter resan så vi lade oss i sängen i några timmar o bara myste o sov. Sen lagade vi lite mat o M o D kom hit. Vi började ju smaka på lite alkohol o efter några timmar var hela huset fullt med fest-glada människor. Vi öste på för fullt o hade hur kul som helst. Somnade runt 5 tiden. :)

Söndag: Det blev ju en riktig slappar dag med filmer, pizza o mys i soffan. Dagen gick otroligt fort förbi men vi fick ju iaf vara med varann.

Måndag: Älskling skulle ju åka hem men bestämde sig för att stanna en natt till. :D Så vi lagade lite mat tillsammans, kollade på filmer, hälsade på M o D o sen hem igen o bara mysa.

Och så idag: Vi vaknade ganska sent. Efter 12. Så vi bestämde oss att åka till stan runt 15-tiden. Men han ville se en film först så han kollade på den medans jag sov i hans famn. Och när vi kom till stan gick vi igenom alla guld-affärer som finns i Femmanhuset. :) Ja, ni kan väl redan gissa varför vi gjorde det?! hihi..
Så nu har jag en hel del broschyrer att gå igenom med massa fina förlovningsringar. Jag vet exakt hur jag vill ha ringen/ringarna men har inte hittat riktigt någon som är ens i närheten likt. Men det finns ju så mycket mer att kolla efter på nätet så förhoppningsvis hittar jag det. :)

Allt känns jätte bra mellan oss. Den här helgen kom vi igen så mycket närmare varann. Vi har ännu mer planer nu än innan. Tex till nyårsafton tänkte vi åka över till Riga. :) Och förhoppningsvis har vi en lägenhet tills dess också så han inte behöver åka ända bort till Åre igen. Så nu ska alla små slantar sparas, panta alla burkarna, sälja saker för att få ihop en del till lägenhet o resa. Hi hi..

Jo, vi kollade ju lite i möbel affärer också. Och vilken tur vi har att vi har samma smak på inredning. När vi väl sen en vacker dag blivit klara med våran lägenhet så kommer vi trivas så bra båda två.

Nä, nu måste jag verkligen städa här hemma. Har ju låtit bli att dammsuga o moppa golven för att vara lite mer social. Men nu när jag ändå sitter här helt själv så måste det ju såklart fixas så jag inte drar ut på det nå mer.


Hur har ni haft det i helgen?


PS: Måste säga att ni som inte svarar på mina frågor är riktigt tråkiga.. hihi..


Kommentarer
Postat av: anne

allt flyter la på ....

2008-11-12 @ 01:17:59
Postat av: Anonym

min helg var helt oki...vandrade ut på krogen spik nykter med d gamla tjejerna...jag satt där med min ramlösa och sprite....medans dom satt med ÖL.....

men det funkade ändå...sen så har jag bara sovit^^

you know me girl

2008-11-13 @ 02:18:37
Postat av: Marie

Så du/ni ska förlova er... grattis... kul och skönt att höra att d går bra för er denna gång.. du förtjänar d.. =) Kram kram!!! =)

2008-11-14 @ 11:27:42
URL: http://angeleyes81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0