Nervöööös!

Inatt har jag sovit som en stock men så fort jag vaknade imorse blev jag nervös. Jag vill tänka att det kommer gå bra men sen vet jag att  det inte kommer gå bra om någon kommer o returnerar eller om någon köper massa konstigt som jag inte har koll på. Det brukar ju inte vara så mycket folk inne runt den tiden men ändå. Och jag har ju varit ensam i butiken innan men då är det nån som varit på lunch o jag har kunnat hämta hjälp. Den här gången kommer jag inte kunna göra det. :S

Aja.. börjar om en o en halvtimme så jag får ta en dusch, äta frukost o fixa iordning mig.

Wish me good luck.


Kommentarer
Postat av: Marie

Vill du ha ett litet tips som ja brukar köra när ja inte riktigt vet för att kunden ska bli nöjd?! D spelar ingen roll vad du säger utan HUR du säger d... säger du nåt me tillräcklig övertygelse, även om d inte e sant eller e förvrängt eller nåt, så tror dom på dig och du låter kunnig.. men då får ingen nervositet eller nånting "synas" för då genomskådas du.. Ljug om du måste... bara du gör d me självförtroende.. ;) Lycka till.. hoppas d gick bra idag! =)

2008-11-05 @ 19:20:16
URL: http://angeleyes81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0