Lördag

Igår var en toppen dag..

Syrran o Cassie kom hit o vi käkade lite mat. Vi bestämde oss för att åka till Lek & Bus-landet.
Oj, vad skoj vi hade. Tror att jag hade det roligare än Cassie t.o.m. Barnasinnet kom fram. Vi klättrade runt där, åkte rutchkanor och jag testade åka på skridskor. Det gick ju inge vidare. Syrran filmade mig vid några tillfällen när jag var som barnsligast så förhoppningsvis kommer jag kunna visa er mitt rätta jag.. hehe..

Var hemma runt 21-tiden o pratade med Anne. Dom skulle festa så jag hoppade snabbt in i duschen o dom kom o hämtade mig. När festen kom igång, dansade vi.. Hehe.. Anne försökte lära mig en viss dansstil men det gick inge vidare. Jag är för gammal! hehe.. Och sen så fick jag ju inte speciellt mycket sömn *irriterad*. Så jag missade fotograferingen idag. :( Riktigt tråkigt men får väl skylla mig själv för att jag var med o festade. Kunde ju stannat hemma o tagit det lugnt.. men neeej.

Jag kom hem för bara en halvtimme sen. Sov halva dagen på soffan när andra kollade på film. Sen köpte vi Thai-mat! Tack så mycket, det var riktigt gott. Och sen så kollade vi på alla möjliga program innan det sen var dags för mig att komma hem.

Jag är helt slut. Jätte trött. Men orkar inte masa mig bort till sängen. Men lika bra att jag går o lägger mig nu så att jag kommer upp lagom tidigt imorn o fortsätter med julklapparna. Almanackorna o lite videos.. :)

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0