Lägenheten

Sådär.. så har jag varit o kollat på en lägenhet i Partille. Den var jätte fin. Men det är ju en 1:a med 6500kr i hyra. Alldeles för dyrt. Fast jag hade gillat den annars. :)

MEN imorn ska jag få kolla på huset. :D Ser fram emot det jätte mycket. Jag hoppas verkligen att det är något att ha. Att den är fin o så. Och att vi får den. Det hade varit så perfekt. Så det ser jag verkligen fram emot imorn.

Idag efter att jag varit o kollat på lägenheten var jag hos syrran. Vi satt o kollade på massa kort o videos på Cassie. Och på mig när jag lekte i Lek o bus-landet. Men det ser inte lika häftigt ut som det egentligen var.. men hon ska skicka det till mig så snart kommer det upp här också.

Nu ska jag kolla på film. Var ett tag sen jag gjorde det. Undrar bara vad det är jag ska se.. hehe.. Har ju inga bra filmer egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0