Kan inte sova

Hmm.. klockan är snart 2 på natten o jag sitter fortfarande uppe, hur pigg som helst. Mina föräldrar åkte ju imorse så jag har mest suttit o kollat på tv.
Igår gick det ju jätte bra på jobbet. Det var inga problem. Inte mycket kunder o dom handlade enkla grejer. :) MEN jag lyckades inte släcka lampan i butiken. Vet inte vad som hände. Men det lös ju upp hela torget sen.. hehe.. Efter jobbet var en data-snubbe här o fixade min dator. Hade ju massa virus o skit. Nu funkar den bra igen.. :D Sen gick jag över till J o W. Fick se hans nyrenoverade lägenhet. Smakade lite på Bacardi Razz o var inte hemma förrän kl. 3 inatt. Usch..

Babe har åkt till Turkiet. Hon loggade in sig på msn o satte på web camen. Hehe.. Hon satt o berätta vad dom haft för sig o jag är riktigt avundsjuk. Hade själv behövt komma utomlands. Vilket jag inte varit sen i februari (Thailand). Mitt första år på länge då jag bara kommit utomlands en gång. Men jag hoppas ju att det blir ändring på det till nästa år. Då ska jag resa minst två ggr.. hehe..

Nä, nu kanske jag borde ta en dusch, lägga mig i sängen o försöka sova.. hmm..

Glömde ju nästan, min älskling kommer hit över helgen! Jag e sååå glad! Vi har ju inte setts på flera månader sen han åkte till Åre. Äntligen får man kramas o pussas även om det bara är för tre dagar så duger det bra för mig. :D

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0