Julklappstips

Eftersom jag jobbar på Hemtex så har
jag funnit massa bra julklappstips där, som tex:




Det är ju inte speciellt dyrt heller.
Själv har jag köpt förkläde, grytlapp och kökshandduk till min mor som hon får på morgonen så att hon kan använda det när hon lagar julmiddagen.
Och barnen tycker ju om att springa nakna efter badet/duschen men då är ju en badrock perfekt för dom.

Andra ideér som jag har är att köpa:

Biljetter till konserter, teater och uppvisningar.
Foton: Jag och syrran + Cassie ska ta ett "gammaldags" foto på Liseberg som föräldrarna får. Vägg-kalender, med egna foton på tex barnen eller på dig o din käraste.

Jag o syrran vet att våran far gillar riktigt stora radiostyrda bilar. (ja, han har barnasinnet kvar) så vi ska köpa en till honom i jul.

Det där var väl mina julklappstips. Huvudsaken är ju att det ska komma från hjärtat och förhoppningsvis roa/glädja personen som får det. Jag vet iaf att far kommer bli överlycklig, så länge som han har väntat.. :)


nu är det lägg-dags. Natti natti

Har ni några bra julklappstips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0