Jag fryser

Det är frost ute på gräsmattan och riktigt kallt.

Inatt somnade jag inte förrän kl.4 eller så. Och gick inte upp förrän 12.30. Fy! Och så har jag haft riktigt jobbiga mardrömmar inatt igen. Om min älskling. :( Var så ledsen i drömmen att jag var tvungen att ringa honom så fort jag vaknade. Allt är ju bra. Men jag är fortfarande lite orolig.

Vad ska jag hitta på idag då? Jag som borde göra klart alla almanackor, men först måste jag köpa färg till min skrivare så att jag får ut dom på papper också. Men jag orkar inte gå ner till torget. Det är så kallt så det bara är sängen som lockar.

Nu är jag trött på att vara helt ensam också. Här hemma! Jag vill ju inte ha hem mina föräldrar, utan jag vill ha Kim här. Om han vore bredvid mig skulle jag inte behöva ha massa mardrömmar. Men det ser inge bra ut med lägenheter o att ta mig ner till Alebyggen är bara jobbigt. Att stå där o tjata på dom är inte riktigt min grej. Och det borde jag isf göra varje dag i flera veckor tills dom skulle ge mig en lägenhet. Usch.. I´m not like that.

Jag borde kanske hälsa på lite vänner?! Lättast hade ju varit om dom kom hit..hehe.. Men det går ju inte.

Åh.. känner mig så ensam, deppig o trött. Och så fryser jag också. Kan jag inte bara få gå i ide o vakna upp när allt är fixat o klart. :)

Kommentarer
Postat av: anne

joo vitsi ku et jaksanu lähtee... mun vika varmaan.. muaki väsytti ihan hirveenä mut en voinu olla pois ku veronica ois ollu ite sillon... mut kyl sitä sit piristy.. mut mä oon antanu sun nimen sinne ni ne varmaan soittaa ni saat mennä :) Anteex!

2008-11-17 @ 14:23:36
URL: http://lyckligmamma85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0