Jag är kär

Har nu varit och tittat på huset. Det var ett jätte mysigt men gammalt hus. Men allt med el o vatten ska funka bra iaf. Sen så ska det målas, tapetseras och stäääädas! Hon som bor där nu hade det kaos, så därför kan jag inte lägga ut bilder.

Ute i trädgården fanns ju rosenbuskar, tre st äpple-träd och en altan.. mm.. Jag e så kär.

Okej, det är ganska gammalt, finns en del att göra men det är ju det vi gillar ändå så det är bara kul. Kim ska ringa dom o prata med dom lite mer idag. Hoppas vi får den! Jag vill vill vill.. 

Berättade för mina föräldrar också. Dom tyckte det var kul att jag kollat på lägenheter men är oroliga för att det ska bli för dyrt för oss med huset. Men skulle något gå sönder eller så i huset så behöver inte vi betala det, utan det gör hyresvärden (tex el eller så).  Men dom tyckte jag skulle kolla på lägenheter också. Så nu har jag skickat mail om en lägenhet i Surte. Det var bara 4000kr i hyra + redan nyrenoverat. Men men.. huset lockar ju mest! :)

Nu ska det dammsugas här hemma.. dammråttorna tar snart över här och det är ju inge bra..hehe..

Senare blir det fika, bio o lite cider med Babe ;)

Kommentarer
Postat av: anne

kivaa ku löysit hienon talon :)

2008-11-21 @ 16:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0