Igår


Ja, igår åkte jag och Babe till stan. Vå såg Patrik 1.5.Den var jätte bra och rolig. Vi fick oss en hel del goa skratt iaf. Efter bion gick vi till Café Tintin. Där brukade jag hänga för många många år sen och det är fortfarande likadant där som då. Satt o pratade en stund där och fikade innan vi sen åkte hem. Tack Babe för en trevlig kväll.

När jag var hemma tog jag bara en snabb dusch o gick o lade mig. Och imorse ringde Kim o väckte mig kl. 10. Var riktigt trött men börjar piggna upp nu. Ska jobba kl. 12. Men som tur är så är det bara i tre timmar jag ska jobba. Känner mig så seg och frusen.

Nä, dags att äta frukost o göra iordning sig.. Skriver väl mer efter jobbet sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0