Hus

Så snart ska jag åka till stan o kolla på huset. Känns pirrigt!

Jag funderar mycket på om vi kommer att ha råd och hur vi sen ska få råd till möbler också. Men det är inte ens säkert att vi får huset. Och jag kollade på blocket.se precis och det finns några tvåor som jag ska ringa på sen när jag kommer hem.

Har sovit väldigt dåligt inatt, var ju jätte trött men hade massa konstiga drömmar.

Babe frågade mig tidigare om jag vill gå på bio idag och det hade ju varit kul. Var ju ett tag sen och eftersom jag jobbar imorn så hade det varit perfekt med en film på bio. Aja.. får se om hon får barnvakt.

Kan inte mina pengar komma snart? Jag är fattig som en kyrkråtta. Har en krona på kontot. Fast jag måste vänta till nästa vecka. :(

Nä, dags att kila iväg mot bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0