Hoppsan..

Dags att uppdatera om helgen kanske?! :) Har inte gjort det tidigare för att datorn är helt knas, med virus o skit. Sen krånglar tangentbordet också.. he he.. Hur kommer det sig att det alltid är min dator som får all skit? Trots att det är en riktig dator-programmerare som brukar fixa den till mig.. Well..

Fredag, Halloween festen:

Jag gick som sagt upp kl. 9 då o fixade o donade hela dagen. Sen hade vi middag med familjen. Mor gjorde köttet nu o det var riktigt krämigt o gott. Sen fick jag skynda mig att hoppa in i duschen o fixa iordning mig. Anne var här kl. 18 o sen var festen igång. (Just det.. det var alltså jag, mor, far, morbror, syrran, toni o Liisa som var här). Vi lyssnade på lite skräckis-musik men bytte till vanlig dansmusik sen eftersom det faktiskt va lite läskigt att lyssna på. Vi spelade öl-spelet, inget ovanligt när Anne är med va? hehe.. Dansade o hade jätte skoj. Var i säng runt 5-6 tiden på morgonen. :)











Lördag, Bamboo och biljard:

Gick upp ganska tidigt men var så himla trött så jag sov några timmar sen på dagen. Babe skicka sms o undra om vi skulle åka till Bamboo o köka. Ja, det är klart! Så vi åkte dit o trodde först att det skulle vara fullt för så mycket folk var det. Men dom hade ett bord kvar. :) Istället för buffén (som kunde tagit över en halvtimme att köa till) beställde vi in maten. Jag tog kyckling soppa, två små rätter och Sake. Och oj oj oj.. Vad gott det var o mätta blev vi. Sen skulle vi ta en liten promenad i stan men bestämde oss att gå till Golden days (där vi hängde när vi var 18 år). Vi var ju där ganska tidigt så det var inte mycket folk men unga var dom.. :) Sen ringde syrran. Hon o Toni var på väg till stan så vi träffade dom på Brunnsparken. Så vi gick till Biljardpalatset o spelade. Gick inte så himla bra för min del för jag hade lyckats hälla i mig nästan en hel vinare o några shottar. Vi beställde taxi o var hos Babe runt 2-tiden. Och jag somnade direkt i hennes säng.




Söndag, vilodag:

Var himla seg den här dagen. Så jag låg bara hemma o kollade på tv.

Måndag, jobba:

Så var jag på Hemtex kl. 13. Jag fick stå i kassan nästan hela tiden och det var ju tur det för man glömmer bort allt så fort. Nu känns det mycket bättre. Var med ända till stängning o det gick bra.

Idag, jobba:

Började kl. 8 imorse. Och vi fixade o donade med jul-grejerna o det blev jätte fint i butiken. Jobbade i 9 timmar och är helt slut nu. Har tagit en dusch o nu väntar jag bara på att klockan går så jag kan gå o lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0