hepp..

Hmm.. det var ju tur att jag inte skulle ta bussen över till Hisingen för att kolla på lägenheten för isf hade jag kunnat vara påväg dit och jag får ett sms att hon  redan valt ut en person som hon ska hyra ut lägenheten till. Tråkigt är bara att syrran har fått stressa eftersom hon skulle åka med mig.

Varför säger folk saker som dom sen inte håller? Hon sa att hon inte skulle bestämma sig förrän imorn så alla får en chans att se lägenheten. Det är så med alla hyresvärdar också. Det gäller att vara först på plats för annars har man ju ingen chans alls.

Tycker det är för jävligt.. hatar sånt.

Så nu väntar jag på att syrran o Cassie ska komma hit. Vad vi nu ska hitta på vet jag inte.

Det blir lugnt idag med. och det känns faktiskt väldigt bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0