Hejsan.. det var ett tag sen!

Har helt enkelt inte orkat uppdatera. Det har ju inte hänt nått speciellt heller.. förutom idag..

Fredag: Jobbade. Efter jobbet käkade vi middag med familjen. Sen spelade jag o mor ett frågespel som hon köpt i Finland. Och sen var det lägg dags. Var verkligen jätte trött.
Lördag: Hade ju lovat syrran att åka över till henne o julstäda och julpynta men jag var alldeles för seg för att orka. Jobbade 3 timmar o sen gjorde vi en middag. Mor o far var barnvakt åt Cassie eftersom syrran o Toni var på julbord. (stackarna hade haft så tråkigt). Så jag lekte med Cassie hela dagen o kollade sen på tv.

Idag var det dop. Jo o Ricks son döptes. Lucas Alexander blev det. Han är så himla söööt. Det var en hel del folk/släktingar på dopet och det var hur kul som helst att träffa dom igen.
Efter att alla gått så skulle Jo o dom spela Bingo Lotto så jag bestämde mig för att stanna kvar o spela också. Det gick inge bra för mig men dom vann 200kr. :)

Nu är jag hemma, ska städa mitt rum litegrann o julpynta. Skönt att jag är ledig tills på onsdag. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0