Håll tummarna för oss!

Idag vaknade jag runt 8-tiden efter en nästan helt sömnlös natt. Men det var bara att ta sig upp ur sängen och åka till Bäckebol på intervju på Hemtex. Hon som var arbetsgivaren där var väldigt trevlig men oj vad hon körde med mig. -Säg tre positiva saker om dig. - Säg tre negativa saker om dig. - Berätta vad du är bra på. Fyyy.. Så det gick väl sådär. Jag hatar att prata om mig själv. Så jag har faktiskt ingen aning om hur det gick. Tror nog inte att jag ska förvänta mig något samtal därifrån. :( Jag hatar att göra bort mig men jag kan helt enkelt inte sitta och bli korsförhörd av någon.

Sen var det dags för jobbet. Men shit vad tiden gick fort. Nästan för fort. 6 timmar var som 2 timmar idag. Men jag hade ju en del kul att göra och när klockan närmade sig 19.00 ville jag inte sluta. Jag ville avsluta det jag höll på men det går ju inte.

Så när jag kom hem var det dags att ringa på lägenheter. Vi har ju lagt in en annons på blocket.se att vi söker lägenhet och har fått några svar.

1. Den första var en tvåa på Radiotorget som ligger mellan stan och Frölunda. Visning: Måndag kl. 11
2. Ett hus nära Älvsborgsbron. 100kvm och 7500kr i hyra. Lite dyrt men kanske värt det. Ska ringa dom imorn och säga att vi vill ha det. :)
3. En 1:a på 47kvm och 5500kr i hyra i Partille. Men tjejen vill att vi skriver kontrakt imorn och det är jag ju inte beredd på men ska kolla på den imorn iaf.

Som sagt, huset lockar ju mest. Jag sa till damen typ 3 ggr att jag vill komma snart o kolla på den och hon bara - Ja, men tänk på saken och ring nästa vecka. -MEN HÖRDE DU INTE, JAG VILL SE DEN NU! hihi.. ville nästan skrika åt henne att det där är en dröm så såklart vill vi ha det..Men men..

Så får se hur det kommer se ut framöver. Kommer åka fram o tillbaka till stan för att kolla på dom.

Sen har jag bara kollat på Grey´s anatomi och tog precis en dusch. Var trött under Grey´s men såklart piggnade jag till efter duschen så nu smakar jag på ett glas vin o äter chips.. hihi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0