God morgon!

Satt uppe till 3-tiden och gjorde mina uppgifter men fick ju inte ens klart hälften, det tar ju längre tid än förväntat.. men eftersom jag gillar att göra massa kul med foton m.m. så gör det inget, bara jag får klart det innan jul så. :)

Inatt har jag sovit hur bra som helst också. Det är konstigt att jag sov så dåligt då Kim var här för när jag nu varit ensam två nätter, har jag sovit riktigt bra..

Vad ska jag hitta på idag då? Jo, Babe kom ju hem igår från Turkiet så jag ska väl hälsa på henne. Och på Hemtex är det en vip-dag för alla club-medlemmar så jag får väl gå dit o handla något kul. :)

Nä, nu har jag inte så mycket mer att säga.. väntar på att syrran ska komma hit o äta lunch för hon har mat till mig också :)

Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0