God kväll

Så trött, så trött..

Imorse ringde Babe och väckte mig kl. 8. *gäsp* Hade sovit i 2 timmar typ. Men det var lika bra att gå upp eftersom jag ändå lovat det. Så runt 9-tiden gick vi till Ida och hälsade på. Oj.. vad söt den lilla tösen var. Mmm.. Hon sov så gott på mammas bröst hela tiden vi var där. Såg så himla mysigt ut.. *kanske ska skaffa en själv snart?!.. nooot* Var där i nån timma. Så ringde syrran o hon skulle åka mot Hisingen så jag passade på att få skjuts ut till Jo.

Hennes lill-kille var på gott humör när jag kom och skrattade så himla gott, innan han sen somnade. Vi satt o tjattrade om det ena och det andra. Och vid ett tillfälle somnade jag på soffan då hon pratade i tel.. hehe.. Var överdrivet trött så jag gick från henne runt 16-tiden. När jag kom hem tog jag en sväng till torget o köpte lite mjölk m.m. Och när jag skulle kolla på tv deckade jag direkt så jag bestämde mig för att vila lite i sängen. Vaknade lite efter 20 och sen var det ju dags för Desperata Hemmafruar. Sen så har jag bara lagat lunch tills imorn, bytt till rena sängkläder och nu ska jag ta en dusch o sen sova.

För imorn ska jag ju på anställningsintervju i Bäckebol (Hemtex). Kollade bussen nu o vilken tur man har. Det går bussar direkt dit så det tar bara tjugo minuter dit. Får sova lite längre än vad jag trodde. :) Sen efter det ska jag ju jobba här hemma på Hemtex. Det kommer bli en riktigt lång dag men hoppas ändå det blir en bra dag :)

God natt

PS: Vad sägs om jag ordnar en liten jul-middag här hemma några dagar innan julafton, skulle ni komma då? 

Kommentarer
Postat av: anne

vem är frågan till i slutet?

2008-11-19 @ 12:58:15
Postat av: Sanna

Det låter mysigt =O)

2008-11-19 @ 22:20:42
Postat av: José

Det låter trevligt. Kommer gärna :)

2008-11-20 @ 05:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0