Ensam fredagsmiddag

Nu är jag hemma efter jobbet. Det gick väl sådär. Mår jätte dåligt. Känns som att jag alltid gör fel o aldrig lär mig något. (Fast jag kan mycket mer än vad jag tror). Fick en känsla av att bara få supa mig redlöst packad o gå o lägga mig, men som tur är så finns det inge alkohol att dricka ändå. :) Och imorn ska jag ju jobba.


Så var det alltså fredagskväll. Vi brukar ju ha familjemiddag vid det här laget men nu är jag helt ensam hemma. Ska laga en riktig middag till mig själv ändå. Det blir marinerade kotletter och klyftpotatis. :)

Skriver säkert mer senare..


Kommentarer
Postat av: anne

voi ku mul on ikävä sua... :( mutta onnexi nähään sunnuntaina.. eikö voida keksii jotain sen kuvauksen jälkeen? pussssss.......

2008-11-14 @ 21:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0