En promenad

Innan jag gick ut satt jag här i några timmar o ordnade Jo´s almanacka. En klar men tre kvar :) Sen kände jag att jag måste ju ta o röra på mig lite så jag gjorde iordning mig o tog en promenad ner till torget. Gick till Hemtex o köpte lite julklappar. Det blev till syrran och Toni. Så nu är det bara pappas julklapp kvar att köpa. Efter Hemtex handlade jag lite grönsaker o frukter innan jag traskade hemåt. Det var tungt men jag tog en liten omväg för att det känns som att det behövdes efter alla timmar jag suttit här. :)

Nu ska jag fortsätta med resten av almanackorna.. men först ett bloss o ett glas vin! ;)


Har ni börjat köpa julklappar än? 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har inte börjat än...orkar inte ens tänka på vad jag skall ge alla ens.....fast nu har vi börjat få in alla jul grejer till butiken....skall bli kul att provsmaka allt^^

2008-11-13 @ 20:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0