en lugn Fredag

Vaknade för en stund sen o märker att det är riktigt skit väder ute. Och jag som måste ner till torget för att köpa lite mat o gå till arb.förm. Måste ta en sväng förbi Hemtex också. :) Ska köpa lite julklappar. Dom har jätte fina jul förkläden, dukar, handdukar m.m. som jag tänkte köpa till mor. Hon får julklappen på morgonen så hon kan använda allt under matlagningen.

Ja, det är ju inte långt kvar till julafton. Då ska jag iofs jobba halva dagen. Från 9-13. Men det gör inget för mig för vi brukar ändå inte göra nått speciellt vid den tiden hemma ändå. Sen efter jobbet kommer jag ju hem, bastar o kollar på Kalle Anka innan det sen är dags för den goda julmaten. :) Ser fram emot natten innan julafton då julskinkan är klar o man får smaka på den. Hihi.. shit, det här inlägget om julafton hade ju inte behövt komma än.. men men..

Så idag ska jag laga en god middag till mig själv o sen bara mysa i soffan o vänta på att min älskling dyker upp imorn bitti. Hoppas bara att det finns biljetter kvar så att han kan komma. *håller tummarna*

Har sms:at lite med José igår o idag. Han frågade mig igår om jag vill gå på Metallica konserten i mars. Och det är ju självklart att jag vill det. Hur grymt hade inte det varit. Så imorse släppte dom tusen extra biljetter o han har försökt ringa i över en timme men inte fått tag på några. Så nu ska han köpa biljetterna på Blocket. Lite dyrare men det är det värt. Fan, jag som älskar att gå på konserter o Metallicas konsert har ju varit en dröm. Efter det är det bara Madonnas konsert kvar sen som jag vill gå på. Har ju varit på en hel del konserter o man vill ju gå på dom bästa. Dessa konserter har jag varit på:

Rod Stewart (min första konsert med mina föräldrar på Ullevi)
Okej-dagen (i Sthlm då BSB var här första ggn + flera andra Okej-dagar)
Michael Jackson (History konserten, då satt jag ensam på Ullevi o njöt)
Tina Turner (Ullevi med mor o far o några vänner till familjen, grym brud!)
Backstreet Boys (Typ 5-6 st konserter, både i Gbg o Sthlm, senast i april)
T3 (Syrran var hel galen i dom så familjen åkte över till Sthlm)
Sen så har det ju blivit mycket Liseberg med massa olika band på samma kväll.



Jag har säkert missat nått nu.. vet att det är mer än såhär.  Men men..

Nu ska jag göra iordning mig o gå ut i regnet..
Vilka konserter har ni varit på?

Kommentarer
Postat av: José

-Britney Spears 2000 Scandinavium Göteborg

-The Latin Kings 2001 Chalmers Göteborg

-Britney Spears 2004 Globen Stockholm



Kommande:

-Oasis jan 2009 Scandinavium Göteborg (klart)

-Metallica mar 2009 Globen Göteborg (fixar biljett)

-Bob Hund maj 2009 Trädgårn Göteborg (klart)

2008-11-07 @ 15:28:12
Postat av: José

Glömde konsert:

Sensation White 2008 Ajax Arena Amsterdam

(med bland andra Fredde le Grand)

2008-11-07 @ 15:42:09
Postat av: anne

jasså. sä ja josé oisitte menny konserttiin? ja mattias ois kans lähteny.. hmm jasså jasså...:)

2008-11-09 @ 18:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0