En lång dag

Imorse gick jag upp kl.8. Så åkte jag till stan för jag hade tid för ansiktsbehandling kl.10. Det tog ju två timmar och sen var det dags för mig att åka mot Frölunda och kolla på en lägenhet. Den var jätte fin o mysig. Men lite för långt bort känner jag. Och efter det gick jag runt lite i affärer på Frölunda torg innan jag sen åkte till stan igen o vandrade runt i Femmanhuset.
Där träffade jag på Anne + barnen av en slump så jag hängde med dom till McD o lite affärer.
Så kom syrran o Cassie o hämtade upp mig och vi åkte till Johanneberg o kollade på en lägenhet. Och oj.. vad fin o stor den var. Jag fastnade för den direkt. Köket var lika stort som här hemma (om inte större). Fast det är ju 6500kr i månadshyra.
Efter det kom jag hem o då var klockan redan 20. Alltså hade jag varit igång i 12 timmar.
Pratade lite med mina föräldrar om lägenheten. Pappa tycker att jag bör vänta så att han kan hjälpa mig att hitta en billigare lägenhet. Men det han inte förstår är att om det ska vara en billigare hyra så är det i typ Bergsjön eller Angered och dit vill vi ju inte flytta. Visst, här i Nödinge ligger hyran på 5300kr för en trea men det tar ju år o dar innan vi får det isf.
Sen så har jag bara kollat på tv. Kollade på den nya "Beverly Hills" och den var ju inge vidare .. hehe.. Och så har jag bara tvättat, duschat o lagat mat.

Imorn börjar jag jobba kl. 9. Ska jobba ensam hela morgonen till kl. 13. Slutar inte förrän kl. 16. Känner redan att jag kommer vara riktigt trött imorn men det gäller att försöka hålla humöret uppe.

Kan inte tvätten vara klar nu så jag kan hänga upp det o sova sött? hihi.. Kommer nog sova ganska bra inatt.

Och så saknar jag min älskling så himla mycket. Det är riktigt plågsamt att inte kunna träffas. Utan bara prata i tel. Var lite känsligt idag eftersom jag är så himla trött.. Vill bara få ligga o hålla om honom... men snart så.. Och då släpper jag aldrig iväg honom igen.. :)

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0