Efterlysningar

Nu har jag duschat o när jag stod i duschen funderade jag på vad jag ska ha med mig för kläder tills på söndag på fotograferingen. Så kom jag på att jag saknar två tröjor.. En blå topp o min svarta Peak tröja..

Efterlysning:

1. Peak performance tröja:
Svart tröja med luva o dragkedja + fickor. På dragkedjan fattas en sån där flärp som man drar upp den med. Inte valig typ, utan sån där .. hmm.. vad det nu heter.. mjuk o go var den att ha på sig iaf :) (bra förklaring).

2. En topp:
Blå topp, som var ganska lång, ner till låren ungefär. Från Gina Tricot. Den var så mysig att ha på sig under tjocka tröjor. (en ännu bättre förklaring)

Någon som har dom?


Såhär ser dom ut ungefär. Blå topp. Tröja med luva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0