Dags att sova

Nu har jag suttit här alldeles för länge. Har inte städat som jag sa att jag skulle göra men skit samma..
Imorn ska jag jobba igen. Så ni som bor i närheten, kom gärna o hälsa på mellan kl. 13-19. :)

En sak som jag inte berättade förut var att jag inte sovit en blund de två senaste nätterna. Eftersom det bara är jag o Kim som varit hemma har jag varit lite rädd. Han har sovit som en stock men själv var jag vaken mellan kl.1-7 natten mellan söndag o måndag. Låg o vred o vände mig i sängen. Lyssnade på massa konstiga ljud. Var rädd att nån skulle vara här inne eller att nån skulle ta sig in. När jag väl somnade så var det för att det hade blivit ljust ute. Samma sak hände inatt också. Men nu lät jag tv:n vara på o det gjorde ju att jag inte kunde lyssna på alla ljud så jag sov lite mer men väldigt osäkert ändå.
Och inatt ska jag sova helt ensam. Har aldrig varit såhär rädd innan. Visst har man lyssnat på konstiga ljud innan man somnar men har ju kunnat somna. Jag vet inte hur jag ska sova inatt men pga sömnbristen så hoppas jag att jag kommer sova ordentligt.
En annan orsak till det kan ju också vara att Kim sovit bredvid mig och att jag inte är riktigt van eftersom jag sovit så länge ensam. Men det borde ju ha känts tryggt att ha honom bredvid sig ändå.

Nä, nu vill jag inte tänka på detta mer för trots att jag har hög musik på nu har jag en lite orolig känsla inom mig..

Kommentarer
Postat av: Collin

du jag förstår dig...jag har inte sovit ordentligt sen jakob åkte...känns jätte jobbigt....fast jag vänjer mig fortare vid att ha nån här än att sova sj...visst har juh shira dock men henne har jag tränat nu så att hon inte är i soffan.... det blir för hårigt XD...

så att hon ibland får flipp o morrar till o gruffar....gör inte saken bättre.....



vi får helt enkelt hålla varandra sälskap^^

hur låter det?



2008-11-13 @ 02:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0