Wow! Vilken härlig träningsvärk!

Igår åkte jag som sagt till Sanna. Vi gick ut på en långpromenad direkt. Och det var ju bara för härligt! I nästan två timmar var vi ute o gick i raska steg. Och det känns verkligen idag för nu har jag träningsvärk o går som en gammal tant. Men jag ska ut o ta en lika lång promenad idag också, får ju inte göra det till en engångsgrej. Iaf.. sen när vi kom till Sanna hade jag varit o köpt en kebab-tallrik. Kändes helt fel att äta den men var ju så otroligt sugen så det fick mätta min mage iaf. Var hos dom en stund innan jag sen åkte till Anne för att betala för mina "leksaker" som jag beställt i fredags. Klockan var 8 så då började ju Sanningens ögonblick. Stannade hos henne för att se den.. hehe.. ja SE är ju rätta ordet för det var nått fel på ljudet så vi fick ha text istället.. hehe.. Men det funkade ju också. Och sen kom min kära far o Kim o hämtade mig. Direkt hemma hoppade jag in i duschen.
Oj.. så bra det känns i hela kroppen! Jag är så himla glad att Sanna tog med mig på en riktigt promenad och nu har vi bestämt att jag ska till henne på måndag igen. Jag hoppas bara att jag lyckas göra en lika bra och nyttig promenad idag för det här mår jag riktigt bra av.. länge sen man kände sig såhär. Och inte nog med det så är jag faktiskt på mycket gladare humör nu också. Stackars Kim som fått lyssna på mig nu i några dagar. Men det ska nog bli bra nu fram över.

Nu ska jag ta o äta frukost.

Ja, just det.. idag är det ju fredag. Vad händer ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0