Vilken bra dag!

Jag o Sanna promenerade i en o en halvtimme. Svettigt blev det o skönt också för den delen. Sen gick vi upp till henne. Fikade lite och sen sjöng hon lite låtar till oss. Hon är ju så otroligt duktig. Jag hoppas verkligen det går bra för henne i Finland i helgen. Och tack för den sista låten. Blir alltid lika glad när du sjunger den för mig (Anna Eriksson - Lintu). Klockan blev 19 så jag tyckte det var dags att åka hem. Hoppade in i duschen direkt så nu känner man ju sig mycket bättre. Ska äta lite mat nu o vänta på att Kim o far kommer hem. Dom är nämligen iväg o fiskar. Äntligen kom Kim iväg, som han tjatat om det :) Sen är det ju dags för Greys Anatomy.

Hoppas ni också haft en bra dag idag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0